MaafkanDaku !!!!.....

Views:
Video Information


Kadang-kadang Allah Menguji keikhlasan hati kita..bila sudah ckup dgn kemampuan diri kita..Allah balas dengan kemanisan ats Kesabaran kita..aku Bersyukur sbnrmya dengat berkat Doa kedua ibu bapa,kawan-kawan dan tak lupa pada warga sekolah y bnyk kali buat smyg Hajat spya Aku lekas sembuh..Alhamdulillah Aku kini semakin Bertmbah sihat..Makin Bertenaga.Makin bertambah keyakinan dlm diri aku..

Tapi dlm aku ingin kembali mengenal erti kehidupan y brsifat semntara ini ada juga segelintir y tidak suka akan diri ini..Kenapa Ya..Dimanakah Silap nya..????????...

<====== <====== <======= <======= <======= <=======<======= <=========
Back To Da Future...

Long Long time Dulu mmg aku sngt suka pada sorg Cikaro ni.Sekarang lagi bertambah suka + Minat pulok..suka sgt smpi jd smber inspirasi..
*Boleh la pgil cikaro..p Cikaro ni cikaro y muslimah la...

Sb Apa yer aku suka pada Dia ya???...ermmmm..Manusia la Katakan..Ada Perasaan...^_________^
Kami kerap Berhubung..hari berganti hari..bahkan klo tak berhubung sehari cam rs pelik..ader jer smthing y tak kena..lama jugk la kitaorg  berhubung..hubungan kian Mesra...Hati Mula Menggelodak..Jiwa Semakin Memberontak..Hati memang Bahagia la..

Until.....1 Day......Aku terjaga Dari lamunan tidur ku Y panjang..Agaknya la..

Rupanya...baru aku tahu sebenarnya....Apa Dia ???
*Pergaulan y selama ini buat aku bahagia itu rupanya jln y mmbwa kepada zina kecil.walaupun D-create melalui perhubungan alam maya..
*Perasaan y aku simpan rupanya boleh membawa kepada kemaksiatan..

Nauzubillah Hi Minzalik...

Lalu aku Membuat Langkah Y Drastik untuk aku kembali ke landasan y tepat pada jalan Allah..
i-Me-remove
ii-Menjauhkan
iii-Mengurangkan
iv-Berdiam
v-Dan Menunggu

Langkah ini sebenarnya bersifat semntara..Aku Buat semua perkara diatas supaya "Perasaan" y tebal menimbul pada Cikaro muslimah tersebut berkurang,menipis dan susut menjadi normal..Aku tidak mahu mengambil risiko..teringat Akan Kata2 seorang Teman..Berdosa sekiranya kita Mengingati seseorang lelaki/Perempuan y bukan muhrim melebihi ingatan kita pada y maha esa..Jadi Kene la Cepat kawin..Boleh Ingat kat Suami/Isteri..Dosa Terhapus,Pahala Bertambah..hihihi...
Jika Sampai suatu masa,keadaan akan kembali normal..insyallah..

Back To Da Prkara Sebenar (Title) diatas..
=====> ======> ======> ======> ======> =======> =======> =======> =======>
Rupanya Ada org y tidak suka akan diri ini..Aku tidak Tahu dimana Silap nya..???..Kerana PERASAAN y timbul itu,Aku berusaha Melakukan y terbaik untuk diri sendiri dan untuk org lain..Tapi Mungkin Tanggapan Org lain tidak sama dengan Tanggapan Diri ini..huuuuhhh..Tidak Mengapa la..aku tidak menyalahkan sesiapa..huhuhu..

So, Usia Diri ini Kian Bertambah, Bermakna Semakin Berkurang la Umurku..
So, Semakin hampirnya aku ke kubur sendiri.
Aku tak tahu di mana letaknya dan aku tahu bila..jam berapa? Minit ke berapa? Tahun? Bulan yang mana 1? Mungkin lepas aku berblogging ni, aku dah takder lagi ..sudah pergi ke satu alam YANG SANGAT PASTI.

Padaku, hanya KEMATIAN saja merupakan perkara yang pasti dalam hidup ni bagi setiap yang bernyawa.
Kullu nafsin zaiiqatul maut [setiap yang bernafas, pasti akan merasai mati].


Bersediakah aku?
Masih bergelumang dengan maksiat kepadaMu.
Masih hanyut dengan dosa.
Masih enggan bertaubat ..jauh sekali taubat nasuha.
Masih lalai dengan dunia yang diibaratkan seperti bahan buangan manusia.
Masih menagih cinta insani, jauh sekali mendamba redha dan kasih Illahi.
Kenapa aku ni????!!!!!!!!!!

Astagfirullah hal adzim...............[-______-"]

So Sekali lagi..Aku Minta Maaf  pada korang semua y mengenali aku especially pada seorang rakan..
manusia tidak semua perfect dan pasti melakukan kesilapan..jadi dari kesilapan itu aku bermuhasabah, berusaha menjadi y lebih baik.

MaaFkan DiRi Ini...

Wallahuallam...
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...