Jurus Tunggal

Views:
Video Information

video 

Assalamualaikum ..

Banyak nyamuk pagi-pagi ini..adoii..ketik sini ketik sane..gigit atas gigit bawah...

zzzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzzzzzz....ssyyyuuurrrrr..sssyyyuuurrrrrrrrr....

sembur Fumakila...Fuh Lega....haha.

.
3 hari lepas sempat aku pergi jenguk adik aku sorg ini duk tranning Silat..Yela Dah 2 tahun jadi pelapis..
Tahun ini Bermula cabaran sebenar..Silat Remaja Dunia Kembali..Tahun Lepas dapat gangsa..Tahun Ini terbaik la..Dari segi persiapan memang cukup mantap..

Hope dia brjaya la kali ini..Terasa macam nak aktif balik jer..Tapi nak buat camne..Tidak secergas dulu..haha..:-p

Dulu time aku aktif, mak asyik marah ajer kat aku..Tension aku..huhu...Tapi time adik aku ini siap bagi sokongan lagi.Mana Taknya.Pergi Tranning pun dapat Elaun..Makan Cukup..Travel Sana Sini..Semua Org Support...adoiii..Tapi Tak Mengapa la..Yang Penting dia terbaik pada aku..

P/S : Kalau menang Abg nya dapat upah jugak nanti..haha.... =)

Apa-ape pun kita tunggu keputusan nya Nanti....

up up up...dissshhhhhh.....
Filed Under:
Similar Videos
4 Comments
avatar

saya hampir terlupa jurus tunggal ni. dulu sesama kengkawan best praktis till malam kat court basketball.. huhu... byda way, mantap!! ah budak ni. huhu

Reply
avatar

la..blaja jurus jgk ker..patut la berjurus jer ecalzz ni yer..huhu

Reply
avatar

ema...rindu nak tgok mung silat balik...dulu kat dalam dorm ciap leh ajar emi lagi...huuhuhu..gud luck tuk budak ni ...

Reply
avatar

jurus ni..aku blajo sparuh je..hehehe

Reply

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...