Sepintas Lalu

Views:
Video Information


Masa ini...
Semua xtiviti yang biasa sdh aku lakukan..

Sukar......Sukar.........
Susah......Susah.........

Nak melapkan mata..
tak tahu nak buat apa..
So mcm biasa la..
buka citer Lgendak budak setan..
tgk dan layan jap..feeling sorg2....

Sampai part kat tengah-tengah
aku terkedu dan terpikir akan sepotong demi sepotong ayat dlm citer tu..

 Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu


Ada Apakah Dengan Cinta..?
Aku berfikir,
fokus pun hilang..
memang cerita nya seakan skrip hidup aku..
Jauh nya Melencong Cinta pada yang Kekal Abadi.
tapi adakah mungkin penamat hidup aku sebegitu..?
Mungkin kah air mata akan berderai kembali ?
Dan  mugkinkah...mungkinkah....??????

Cukuplah bila aku merasa mulia karena Engkau sebagai Tuhan bagiku dan cukuplah bila aku bangga bahwa aku menjadi hamba bagiMu. Engkau bagiku sebagaimana yang aku cintai, maka berilah aku taufik sebagaimana yang Engkau cintai.

 
Ya Allah..
Aturkan Hidup Aku
Sesempurna Hidup Seorang Khalifah
Bernama Hamba Pada Sang Penciptanya...
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...