Oh My Kipas Kontot Ku !!!...

Views:
Video Information
Salam semua.

Tadi Penat aku.Penat sampu sampah,kemas-kemas makmal.susun meja Susun kerusi.
Walaupun dah tersusun aku buat Kacau Dulu..Bia Bersepah..Haa bila dah bersepah tu..Bole la aku kemas..
*Tension punya Pasal..Tak kira la kan.Yang penting nampak ckit wat keje..Lantak la.hahaha

Bila balik keje tu ingt nak la terbang kat katil tu nak tido..pasang jer kipas..Aiiii heran aku. nape la tak berpusing ni kipas ni.."aku ckp dlm hati" klo ckp sorg2 kan org sebelah ckp gila plok..sebab aku sorg jer y bru smpi kat umah.kn..

Aku pun speaking la ngn Kipas kontot aku ni.aku ayat la kan.nape la ko x pusing2 ni..dah la tension..ko tak berpusing lagi aku tension..panas ni bro.."aku Ckp kan"

Tetiba jer dtg 1 suara, nak kta mengusik takla  jugak..suara tu berkata..

Aku dah 2 tahun berkhidmat tuk engkau..aku nk berehat la pulok.lenguh habis urat sendi aku asyik berputar je hari2..ko blik jer ko putar aku.blik jer putar aku..dah naik pening aku..ko beli panadol EXTAND kt aku 1bji nti..x pun Hntr aku pergi "klinik".


Eh xpsal maki aku pulok..
Ohh..ohh..baru aku tahu suara tu dtg dari mana..
Rupanya Suara Hatiku y berkata2..CEssssss....Ngoblok..
ahh x kira la..Aku pun tido la wlpn kecewa..huuuuhhhh


Mlm tu lps selesai solat isyak,turun jer dri masjid terus jer meluncur laju ke pasaraya..
hah..Buat apa ?
Tanya Lagi....
Beli kipas libas y baru la..
Akhirnya mlm tu aku boleh tido dgn nyenyak.lgsg xde nyamuk ketik-ketik lagi

waaa..lajunya..Besar lak tu..huhu..ok keep working.teruskan menyejuk tubuh aku ni..
 ok hubby..
Aku sayang kamu laju-laju...ok..
xde keje ngoh entry ni...huhu..

4 da Next entry..tguuu.bacaan dari surah al waqiah..
surah y aku suka sgt y selalu menyedarkn aku..
 klo ok aku publish la..hohoho..

ok sekian...
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...