Aku Berjubah!!!!

Views:
Video Information
Alhamdulillah..

Hari ini tidak banyak perkara dan peristiwa yang berlaku..

Hari yang sekadar sempoi-sempoi gitu..

Hingga lah petang tadi aku "Menjoinkan" kan diri bermain Sepak Raga.
Lama nya tidak bermain, terasa lapang dan bebas saje.
kekok juga, lama tidak bermain.

Suka !!! suka !!!Suka !!!

Macam biasalah, balik ke rumah awal sedikit untuk bersiap ke surau pula.
Begitulah rutin harian aku sejak 8 bulan lepas..
Maka Bersiap lah aku...

ketunggg !!!! Dishhhh  !!!!  ketangggg !!!! Dussshhh !!!!!

Tetiba mak bagi sehelai baju berwarna putih,

Wahhh !!!! Jubah.... Katanya Sepupu yang balik dari syiria bagi..
Aku pun terus pakai tanpa kata apa-apa..
Sampai di surau,Tak pasal Di suruhnya Jadi Iman.

First Time aku jadi Iman Kat surau..Menggigil jugak.,mana taknya..jadi Iman kepada makmum bukan lah perkara yang mudah.Besar tanggungjawab.
Tapi semua itu aku serah pada Yang Maha Berkuasa Menilai aku sebagai Iman.
Alhamdulillah...
Tetapi kini baru aku mengerti,Rupanya Memakai Jubah, lebih-lebih lagi bewarna putih,terasa suatu "AURA"..

AURA !!!!!!

Ye..
Terasa diri ini bersih ketika mengadap Allah.
Terasa diri ini tenang menjadi ketua kepada makmum
Terasa sungguh kerdil
Khusuknya ketika itu,tuhan saja yang tahu.

Alhamdulillah..
Terima kasih Mak kerana masih menjaga pakai pakaian saya.


*Last but not least..sekadar gambar,bukan untuk menunjuk-nunjuk.Cuma ingin berkongsi apa yang baik-baik..Bagi kaum adam,Penghulu keluarga,jika anda berani,cubalah merasai AURA memakai jubah..
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...