Bismillahirrahmanirohim

Views:
Video Information
Wahai Tuhan Yang Maha Pemurah

Terangilah Aku Dengan Nur Iman MU

Hanya Engkau Tempat Aku Bserah

Mohon Maghfirat  di Dalam Syahdu 

Wahai Tuhan Yang Pengasih

Ampunilah Segala Dosaku

Laksana Budi Di Laut Memutih

Hanyut Ditelan Gelombang Nafsu

HAri-Hari yang Telah Aku Lalui 

InginKu Terus Bersemadi

Ingin Aku Kembali Kepada Fitrah Insani

Tak sanggupKu Jelajah Rimba DuniaWi

Bebaskanlah DiriKu Dari Dibelenggu Dosa,Noda,Nafsu Durjana

Pimpinkanlah Daku ke Jalan RedaMu

Moga Sinarmu Terangi Hidupku Dalam Kegelapan 

Aku Akan Kembali PadaMu 

YA RABBUL IZZATI

Segala KetentuanKu

Aku Pasrahkan Dihujung Penghayatan

.........Amin.........

Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...