Aku Puasa ...wink..winkk..

Views:
Video Information
Assalamualaikum

Puasa..Pose..ermm
semalam Satu deringan Telefon berdering..Lantas Aku menjawab Panggilan itu..Tetiba Dengar jer "Mak suh kabo..esok start pose,nanti tak sempat nak ganti,besor jalor doh kan"..tuuuppppppppp...


Aku Tengok la blik fon tu..lar adik aku rupanya..hiiisshhhh...dh bnyk kali da di remind kan..namun hari ni baru nak gerak..

Aduhai..Wahai diri ini..Lambat nak alert..tu pon nk tunggu org remind dlu ker..

Wahai Diri..Sedar Sikit..Mati Tak Tunggu esok ker lusa..saat ker minit ker jam ker..haa bnyk ker tu kan..
Yang Wajib di tinggal mesti jugak kne buatkan @ gantikan..



نويت صوم غد عن قضاء فرض رمضان لله تعالى

Maksudnya : Sahaja aku puasa esok hari kerana ganti fardhu Ramadhan kerana Allah Taala


Kene pulak hari ni..Staff n cikgu sekolah buat jamuan tuk cikgu praktikal.
Aduhai ujianUjian ...

1- Puding 
2- Nasi Minyak
3- NAsi Dagang (lagi La bes.)
4- Kek 3 rasa di buat kak nuna
5- Air Siryup jer..(beh jugok tuhh)

~ ~ Coooobbbaaaaaannnnn ~ ~





dapat Hidu pun cukup la..
Wink..winkk...

Errmm tak sabor nih..lauk per nak berbuka nanti..Besa kalo mak yang masak,bes jer..tak de yang tak bes..vroommmm...balik la..

Salam..

Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...