Perkahwinan Paling Berkat,Paling Murah Belanja

Views:
Video Information
Hari ini,aku banyak sungguh ter Isnpired..syukur.jadi aku tukar font la..ihihi..Memang suatu hari yang baik yang tiada masalah..harap-harap hari yang baik ini tidak akan "hujan di tengah hari mahupun di senja hari"..aku tak mau cakap banyak-banyak..sebab rasa nak tulis n post somthing pulak lepas ini..
p/s : bila dah banyak sangat idea gini lah jadinya..3 4 entry la aku taip..wahhahaha

mari kita dengar apa yang Ustaz Azhar nak ceritakan tentang perkahwinan yang lebih afdal yang membawa berkat.Mungkin!!!

Ok Ustaz Azhar...Ce citer...Ce citer..koma dengar yer..


jadi bagaimana..jika anda berminat taip aku suka  dan hantar ke no telefon sendiri..huuhuu..

Ikut la sunnah nabi..kenapa manusia suka meninggi ninggikan adat dan ikutan orang dari sunnah rasullah..
especially orang melayu..
apa-apa pun 
Fikir + Buat Pilihan + Gerakkan Badan & Minda = Keberkatan

wassalam
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...