"Bonne Fete!" ~Selamat Hari Lahir~

Views:
Video Information
Assalamualaikum..

Bonne Fete!...Bonne Fete!...Bonne Fete!...wakakaaa..

Hari Ni Ramai Sungguh Hari Jadi Orang...ermmm..Nanti Hari Lahir Aku Xde Pon Org nak Wish..Herrmm Sedey...Tapi xpe..Membuat Org Gembira Lagi best kan...
Bonne Fete!...Bonne Fete!...Bonne Fete!

A Good n Great Day
Hari ni ada 4 org cikgu-cikgu yang menyambut ulang tahun hari lahir kat sekolah ni..
p/s:Mybe diaorang pakat kot nk lahir hari y sama..kehkeh...

Kawang-kawang sejak dari aku lahir smpai lo ni...ad 3 org yang menyambut hari lahir yang samer pada hari ini...
Jadi korang semua jangan risau..aku xder pape yang special nk bg...
p/s:kang nak bagi penumbuk free kan x mau lak kn..sio-sio den hantar.buang maso..buang maso...kehkeh...

so yang ni jer aku blh bagi tuk korang..kira special la...klo p kedai makan mintak yang special cam ni memang xder nye..

video

Bonne Fete!...Bonne Fete!...Bonne Fete!
p/s: jerman stail nih.

kalau orang kampung aku yer ganaz ckit ucapan dia
"Selamat hari Jadi"

....hiihihihihihih...

...Wassalam..


Filed Under:
Similar Videos
1 Comment
This comment has been removed by the author. - Delete

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...