A B C =Air Batu Campur

Views:
Video Information
Hari ning Aku dop tahu la nak letok tajuk mende.Ning Wase nak taip jer.ikut jari je ni.
Otak full.Memori 4G sahaja.Kene Upgrade doh.


Destinasi Malam ni aku tak tahu nak menuju kemana.Membawa sedikit perasaan yang aku sendiri pun tak tahu. Apa akan berlaku lepas ni.Makin Besar makin Banyak jalan cerita dan bercabang pula.


Sekarang rasa nak kembali ke zaman kanak kanak..supaya hidup tak ada masalah...Tak perlu pikir kena basuh baju,kena pergi kelas,kena itu kena ini...tak perlu pikir perkara yang melumutkan otak aku...siap boleh lari bogel pun orang tak kata apa.
 


Aku Rindu Masa lalu..........



Aku Rindu Status Kanak-kanak Dulu-dulu.............




Hentikan seketika disini....


Aku harus keluar mencari Damai yang Hilang..

I will Be Back Later kerana apa yang ditulis ini hanyalah Mukaddimah
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...