KerJa vs BeLaJar

Views:
Video Information
Wahh hari ni Bukan men lagi aku naik tangga turun tangga.Penat tol.Nasib la ada orang lanje air milo tabur tuu..





errkkkkkk...hilang dahaga,penat pom lari entah kemana..

=======
KERJA...
=======
kerja..hari hari kerja.kalau takde kerja bosan je.kalau kerja datang aiii berduyun duyun.Kerja yang datang tu pulak tahap kritikal.ICU gitu.hampeh la.


Manusia 1 :- "kalau boleh saya nak hari ni,fail dah diletakkan atas meja",lusa meeting...

Manusia 2 :-"Dik semalam kak wat keje fail ada lagi,hari ni tak buleh buka lak laptop ni,fail sekolah banyak,kak tak buat backup.tolong dik nak jugak data tu.lusa nak hntr PPD".

kalo keje yang sudah dalam bidang takpe la.boleh la terok(selesaikn cepat) buat deras.Kalo yang bukan dalam bidang.Habis Masak la.kene la tolong jugak tolong walaupun ckit.

Manusia Lain :-Dik tolong buat surat bla...bla...bla...

Manusia seterusnya :- Dik Tolong kak buat Kew 8 bla...bla..bla..

'Wahai Tuhan kami! Limpahkanlah sabar kepada kami, dan teguhkanlah tapak pendirian kami, serta menangkanlah kami terhadap kaum yang kafir'.

==========
BALAJAR...
=========
Dalam kesibukan bekerja sempat juga aku curi masa apply sana apply sini..Nak sambung Belajar balik.Dulu Option pertama kerja.Ok dah Dapat kerja.So skrg dah sedia untuk memulakan pengajian jarak jauh..


Sakit kepala woooo.....Col sana... Col sini... Col atas... Col Bawah...ehhh bawah xde line..lengok(dongak) atas balik.



Banyak la borang nak di isikan.kene betul2 teliti dalam memilih Kos untuk disambung dan pembiyaan nanti.Nak harap duit kerja..OooOooO...Berat Nanang...

Ni la Option utama..Harap2 dapat la.xde la nak kene interest tinggi macam PTPTN tu yang cekik darah rakyat sendiri.kan kalo doa mintak Bankrup kan,Tak pasal2 menambah dosa yang sudah banyak terbebannya.

Enough!!!...fuh ayat.macam mat saleh doh..haha.

Ya Allah tidak ada kemudahan selain apa yang Engkau jadikan mudah dan Engkau dapat menjadikan perkara sulit menjadi mudah jika Engkau kehendaki
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...