Aku Menangis !

Views:
Video Information
Ya Aku menangis..

Kerana 2 perkara :-

1.Tak sanggup dan menyesal mengenang atas dosa-dosa  
   semalam yang telah aku lakukan.
   Ya Allah, Apakah masih ada kemaafan MU terhadap aku ?

2.Dilahirkan as a muslim tetapi kurangnya bersyukur atas 
   pemberian nikmat itu.






Aku BANGGA dilahirkan as a MUSLIM..

Ya Allah yang Maha Kuat lagi Perkasa,
Berikanlah aku kekuatanMu untuk terus MELANGKAH...
Ya Allah Kurniakanlah Aku hidayahMu dan 
Berikanlah Aku PetunjukMu ke jalan Yang Benar....


"Berangkatlah kamu baik dengan rasa ringan maupun dengan rasa berat, dan berjihadlah dengan harta dan jiwamu di jalan Allah. Yang demikian itu adalah lebih baik bagimu jika kamu mengetahui. At-Taubah (41)"


ISLAM itu INDAH.....
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...