Mesyuarat Agong Pas Cawangan Pujuk

Views:
Video Information
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani.

Alhamdulillah Bersyukur ke hadrat-nya



Mesyuarat Agong Pas Cawangan Pujuk Sudah pun Selesai Untuk Fasa Pertama Tahun Ini.
Semua Pemuda,Muslimat,Pejuang dan Penyokong hadir untuk Membincangkan hal-hal berkaitan yang membawa kepada Perjuangan Pas.Turut Membincangkan berkenaan pemuda-pemuda kampung bagaimana cara untuk membimbing mereka ke arah jalan yang betul.Jalan yang membawa harapan kepada mereka.

Tak sempat aku nak post kan semalam kerana terlau letih dengan persiapan walaupun kesihatan aku begitu terbatas sekali,Namun Alhamdulillah Segar jer mata ni.melihat rakan-rakan yang balik dari mesir berkumpul bersama dalam mesyuarat kali ini. =)

Perasmian Telah disempurnakan oleh Ustaz Rezki bin Zakaria iaitu Naib Yang dipertua PAS kawasan/Pensyarah Kudqi..Terngiang lagi kata-kata nya di telinga ini.
"Kita Bukan Bermain Politik, Tetapi kita bekerja dan berjuang untuk Menegakkan agama Allah"

Begitulah Ucapannya sebelum beliau merasmikan mesyuarat tadi.

Begitu banyak sekali program yang dirangka untuk pemuda-pemuda kampung tahun ini.Moga Program yang dirangka ini mampu memberi pendedahan berguna pada rakan seperjuangan Ku.

Hidup Islam.Insyallah..

p/s : Kene p tido dulu.Aikks rs cam rindu plop kt ......? =)) ermm nanti kalau bangun aku rasa nak cerita pasal ikhtilat.Dh buat research cikiut tadi.huhu.hrp dpt berkongsi..
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...