Stop Bother!!!!!!!

Views:
Video Information

Selamat Tengahari....

Selesai Sahaja aku menyiapkan 2 Buah laptop cikgu.Rosaknya Macam-macam..

----------------------------------------------------------------------------------------------
Siap sahaja terus aku melekat dekat meja komputer dalam makmal.Internetlah tu..
Bukan Apa lagi 1 jam aku nak balik kampung dah..Jadi Aku ingat nak berblog la sedikit.
Kalau balik kampung nanti susah sedikit untuk berblogger.Layan Kerenah adik banyak sangat.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Tapi tengah best aku duduk terfikir apa yang hendak dituliskan entry kali ini..klik sana klik sini..
Tetiba sahaja Mood Aku Berubah.Sebab apa?????.....Geram pun Ada.Tapi buat apa geram.
Itu bukan niat aku.Orang yang salah Anggap.Lantaklah..Sekurang-kurangnya aku sudah bagitau yang sebenar
dan aku tidak akan sekali kali berkata sebegitu selepas ini KECUALI....!!!!!!!!!??????
Buat Apa nak cerita sekarang.kita tunggu andai betul itu takdir Yang Allah yang tentukan..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hati susah untuk difahami.Biarlah lah aku Bahagia dengan apa yang aku rasa sekarang.
Mencintai Allah Dan Merindui Rasulullah adalah perkara yang bahagia.Mendampingi dengan orang
orang yang berilmu dan rakan-rakan seperjuangan yang mengajak ke arah kebaikan lebih tenang
dan lebih bahagia rasanya.Menghargai Kedua ibu bapa lebih indah dan bermakna.Usah memikirkan orang yang sukar memahami kita..

So..Stop Bothering...Who?? only myself  knows who He or she is...Stop.....Stop...Stop..

--------------------------------------------------------------------------------------------------

p/s :
We Sometimes Got Busy
      That We May Not Make a Fuss
      About the Ones We Care For
      And Who Means So Much To Us

BUT...
You can be Sure you're thought about
And loved a whole lot too
Because there could never Be
Anyone More dear than You.
      
              
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...