Diri Ini

Views:
Video Information

Ya Allah Jika Aku JAtuh Cinta Ya Allah,
Cintakanlah Aku Pada Seseorang 
Yang Melabuhkan Cintanya Padamu
Agar Bertambah Kekuatanku Untuk Mencintaimu

Ya Muhaimin Jika Aku Jatuh Hati
Izinkanlah Aku Menyentuh Hati Seseorang 
Yang Hatinya Tertaut Padamu,
Agar Tidak Terjatuh Aku 
Dalam Jurang Cinta Nafsu

Ya Rabbana Jika Aku Jatuh Hati,
Jagalah Hatiku Agar Tidak Berpaling 
Daripada Hatimu

Ya Rabbul Izzati,
Jika Aku Rindu 
Rindukanlah Aku Pada Seseorang 
Yang Merindui Syahid Di Jalan Mu

Ya Allah Jika Aku Menikmati Cinta Kekasihmu
Janganlah Kenikmatan Itu Melebihi 
Kenikmatan Indahnya Bermunajat 
Di Sepertiga Malam Terakhir Mu

Ya Allah Jika Aku Jatuh Hati Pada Kekasihmu
Jangan Biarkan Aku Tertatih & Terjatuh 
Dalam Menyeru Manusia Ke Jalan MU

Ya Allah Jika Kau Halalkan Aku
Merindui Kekasihmu,
Jangan Biarkan Aku
Melampaui Batas Sehingga Lupa 
Pada Cinta Hakiki & Rindu Abadi 
Hanya kepada-MU Ya Allah 

~ ~ AMIN ~ ~


Andai Air Mata Aku ini Mampu Memadam Dosa Silam ku
Nak Jer Aku Menangis hari-hari..Bia Lah Buta Macam Kasim Selamat..
Andai Sakit Yang Aku Tanggung ini Boleh Memadam Dosa Yang Aku Lakukan
Aku Sanggup Begini...
Yang Penting Di Hari Pembalasan nti aku mudah dihisap dan tiada lagi sakit ketika Itu..
Tapi siapalah aku..Ampunakanlah aku wahai Tuhanku....
Tulus Dari Hati ini yang benar2 mencari keredaan Mu.....
Filed Under:
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...