huahua...

Views:
Video Information
Dah Siap 2 entri ni ok la tu..
 dh lama ssesangat x menulis entri ni...

wase rindu lop...terok jgk td nk bt tajuk per..

hahaha...sekrang lega dh cekiut...

xde la blog aku ni senyap jer..
cuma page aku jer x sempat lg nk tgk,..
xde masa lg nk betul concentrate upgrade kn blog aku...

sori yer kawan-kawan sb aku suka music emo ckit...
sb bila rasa sedih tu mudah teringat akan Allah,ingat akan Mati..
Jadi Insaf je selalu...

aku harap kow rang pon rasa aper yang aku rasa bia timbul Iman Yang selalu "menusup" kat Hati dan dada tu..kasi timbul la Ckit..

Bia "Bertaman" ckit..kita bina taman-taman yang indah, ibarat terbinanya iman yang akhirnya memancarkan cahaya daripada iman Itu sendiri..

melaut pulak dh...dh dh,,,..

sekian.............see........kiii...........yanggggg............
Similar Videos

Jana Pendapatan,Tanpa Modal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...